$drupal = ''; include "drupal.php"; ?>
Відомо, що невід'ємною частиною професійної діяльності викладача вищого навчального закладу є науково-дослідницька та науково-методична робота, що характеризується вивченням наукових проблем, узагальненням результатів дослідження в статтях, дисертаціях, монографіях, навчально-методичних посібниках тощо. Таким чином, науково-педагогічна діяльність викладача органічно поєднує в собі постійний науковий пошук, методичне вдосконалення та мистецтво викладання. На сучасному етапі розвитку та реформування освіти в Україні актуальним є питання професійної компетентності науково-педагогічного працівника вищого навчального закладу. Важливим структурним компонентом професійної компетенції викладача є наукова компетентність. Сутність наукової компетентності визначається як сформований у викладача рівень теоретико-методологічних і фахових знань із педагогічної науки, практичних умінь і навичок організації науково-дослідницької діяльності. Це наявність особливого наукового мислення, здатність до вивчення матеріалів наукових досліджень і трансформації основних теоретичних положень у зміст навчальних дисциплін фахової підготовки студентів. Зазначимо також уміння визначати власний науковий інтерес, реалізувати свій науковий потенціал, досліджуючи актуальну наукову проблему, організовувати результативну наукову та науково-методичну діяльність. Високий рівень наукової компетенції викладача формується впродовж років. Наукова компетенція передбачає проведення наукового дослідження та впровадження його результатів у практичну діяльність. Зупинимось детальніше на ознаках, етапах та особливостях роботи над науковим дослідженням .
Розглянемо ознаки наукового дослідження:
Етапи написання наукового дисертаційного дослідження наступні:
Мета науково-педагогічного дослідження полягає в підвищенні ефективності процесів навчання, виховання й розвитку особистості, а в широкому розумінні - педагогічного процесу в цілому. Загальна мета конкретизується в завданнях дослідження, сукупність яких дає уявлення про те, що слід зробити для її досягнення. Завдання розкривають суть теми дослідження; знаходять своє висвітлення у висновках, які фіксують і узагальнюють результати їх виконання; послідовність визначених завдань має бути такою, щоб кожне логічне випливало з попереднього. Етап оформлення результатів дослідження - це процес його вдосконалення, котрий передбачає уточнення логіки викладу матеріалів дослідження, коректування понятійного апарату й термінології; обґрунтування висновків і рекомендацій.
Аспіранти кафедри англійської мови технічного спрямування № 2 здійснюють наукові дослідження у галузі педагогіки, мовознавства, психології, літературознавства тощо.
Наша адреса:
03056, Київ-56, пр-т Перемоги, 37, 7 корпус, 7 поверх
Аудиторії:
ауд. 718 – викладацька
ауд. 716 – кабінет завідувача кафедри
ауд. 720 – навчальна лабораторія
Телефон
204-85-37
Електронна адреса:
kamts2@ukr.net
$drupal = ''; include "templates.php"; ?>