$drupal = ''; include "drupal.php"; ?>
Наукові публікації викладачів кафедри англійської мови технічного спрямування 2 за 2019-2020 навчальний рік
Бондаренко Катерина Іванівна
Бондаренко К.І. Розвиток соціальних компетенцій у викладанні англійської мови// К.І.Бондаренко// Збірник статей IV міжнар.наук.-практ.конф.“Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи” (Полтава. 7-8 листопада 2019). -С. 35-40 http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24891
Бондаренко К.І. Особливості дистанційного навчання \ К.І.Бондаренко \\ Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. “Science, Society, Education: topical issues and development prospects” (Харків. 12-14 квітня 2020). -С.391-393
https://sci-conf.com.ua/v-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-sciencesociety-education-topical-issues-and-development-prospects-12-14-aprelya-2020-goda-harkov-ukrainaarhiv/
Буга Світлана Юріївна
Вадаська Світлана Валеріївна
Vadaska S. V. Activities facilitating ESP teaching/S.V. Vadaska// Інноваційні досягнення науки та освіти: ХХV Міжнародна науково-практична інтернет-конференція: тези доповідей, Херсон, 15 січня 2020 р. – Ч. 3. – Дніпро: ГО «НОК», 2020 – 58 с. 15.01.2020 – C.10-12 https://ispic.ngo-seb.com/assets/files/25_conf_15.01.2020_P.3.pdf
Вадаська С.В. Читання як складова фахової підготовки майбутніх інженерів/С,В. Вадаська// Осінні наукові читання: ХХІІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція: тези доповідей, Тернопіль, 27 листопада 2019 р. – Ч. 3. – Дніпро: ГО «НОК», 2019 – С.32-35 https://ispic.ngo-seb.com/assets/files/23_conf_27.11.19_P.3.pdf
Вороніна Ганна Раїсівна
Voronina, H., Gutsan, L. (2019). Problems of Careers Education and Guidance of High School Students: English Experience and Ukrainian Realities. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 5(89), 24–35.
http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2019_5_5
Гавриленко Катерина Миколаївна
Havrylenko K.M. DISTANCE LEARNING IN THE MODERN SYSTEM OF HIGHER EDUCATION / K.M. Havrylenko // Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. Серія 5 Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Вип. № 70: зб.наук.праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова – Київ : Вид-во НПУ ім. . М.П. Драгоманова, 2018. – стор. 52-56. Режим доступу: http://www.chasopys.ps.npu.kiev.ua/archive/70-2019/15.pdf
Галацин Катерина Олександрівна
Галацин К.О. Використання автентичних текстів на заняттях з англійської мови в технічних закладах освіти. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2019. – № 10 (94). – C. 11-22. Crossref, Index Copernicus Master List, Google Scholar та CEJSH. DOI 10.24139/2312-5993/2019.10/011-
021 http://repository.sspu.sumy.ua/bitstream/123456789/8558/1/4.pdf
Галацин К.О. Гейміфікація як метод оптимізації викладання англійської мови студентам технічних спеціальностей. Науковий збірник «Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка». - 2020. - №27. - С. 246-252 http://journals.uran.ua/index.php/2308-4855/article/viewFile/203426/203201
Галацин К.О. Аналіз методичного аспекту формування комунікативної культури майбутніх інженерів вищих технічних навчальних закладів у процесі позааудиторної роботи. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка» - Одеса, 2019. - Вип № 16, 2019. - С. 134-138 http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2019/16/part_2/27.pdf
Голуб Тетяна Петрівна
Єфімова Ольга Миколаївна
Жигжитова Людмила Миколаївна
Жицька Світлана Анатолі\вна
Зарівна Оксана Тимофіївна
Коваленко Ольга Олксандрівна
Корбут Оксана Григоріївна
До питання про підвищення внутрішньої мотивації студентів технічних спеціальностей до вивчення іноземної мови спеціальностей / О. Г. Корбут // Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції [Сучасні наукові інновації], (м. Київ, Україна, 30–31 березня 2020 р.). –Київ: МЦНіД, 2020. – Ч. 1. – 55 c. – C. 54-56.
http://www.mcnd.ltd.ua/material/2020/березень%202%201.pdf
До питання про застосування дидактичних ігор на заняттях з іноземної мови як ефективного засобу підвищення мотивації студентів технічних спеціальностей / О. Г. Корбут // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції [Педагогіка і психологія: напрямки та тенденції розвитку в Україні та світі], (м. Одеса,17–18 квітня 2020 р.) – Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2020. – Ч. ІІ. – 136 с. C. 55-57.
Котковець Аліна Леонідівна
Котковець А.Л. Підходи до організації контролю сформованості англомовної лексичної компетентності майбутніх бакалаврів з прикладної механіки / А.Л.Котковець// Іноземні мови: Збірник наукових праць. – К.: КНЛУ, 2020. – Вип.2. – С. 8-13. http://fl.knlu.edu.ua/article/view/203432
Kotkovets A., Leonova O. Teaching communicative grammar to future engineers / A. Kotkovets, O. Leonova: Collection of scientific papers «ΛΌГOΣ» with Proceedings of the International Scientific and Practical Conference [“Problems and prospects of implementation of innovative research results”] (Vol. 3), (Valletta, December 13, 2019). Valletta, Republic of Malta: European Scientific Platform NGO, 2019. – P. 42 – 43. https://doi.org/10.36074/13.12.2019.v3.04
https://ojs.ukrlogos.in.ua/files/journals/4/issues/77/public/77-307-PB.pdf#page=43
Kotkovets A. Requirements for lexical competence assessment in teaching English/ A. Kotkovets: Collection of scientific papers «ΛΌГOΣ» with Proceedings of the International Scientific and Practical Conference [“The results of scientific mind's development”], (Seoul December 22, 2019). Seoul, 2019. – P. 41 – 42 https://doi.org/10.36074/22.12.2019.v2.11
https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/conferences/article/view/492/496.
Kotkovets A. Formative assessment with focus on vocabulary at technical universities / A. Kotkovets: Proceedings of II Annual Conference on Current Foreign Languages Teaching Issues in Higher Education, (Kyiv, May 14 2020). – Kyiv, 2020. – P. 28-30. https://kamts2.kpi.ua/sites/default/files/img/i%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%2
014.05.2020%281%29.pdf
Котковець А.Л. Контроль лексичних навичок як компоненту англомовної лексичної компетентності майбутніх бакалаврів з прикладної механіки А.Л. Котковець: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Стратегічні напрямки розвитку науки: фактори впливу та взаємодії»], (м. Суми, 22 травня 2020 р.). – Суми, 2020. – С. 48-49. https://doi.org/10.36074/22.05.2020.v3.06
https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/mcnd/article/view/3041/2943
Котковець А.Л. Принципи організації контролю сформованості англомовної лексичної компетентності майбутніх бакалаврів з прикладної механіки / А.Л. Котковець: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Світ як інтертекст» [«Ad orbem per linguas. До світу через мови»], (м. Київ, 17 – 18 червня 2020 р.). – Київ, 2020. – С. 439-441. https://onedrive.live.com/?authkey=%21AGtAgE9rJHzUbxM&cid=68696B3E65309B90
&id=68696B3E65309B90%2124966&parId=68696B3E65309B90%2124963&o=OneUp
Крюкова Єлизавета Сергіївна
Kriukova Ye., Ameridze O. Challenges of integrating innovative technologies for learning / Ye. Kriukova, O. Ameridze // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка/ [редактори-упорядникиМ. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 27. Том 3. – C. 168-172. DOIhttps://doi.org/10.24919/2308-4863.3/27.203708
Крюкова Є., Амерідзе О. Гейміфікація навчання / Є.Крюкова, О. Амерідзе // зб. наук. пр. /[редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : КПУ, 2019. Вип. 67. С. – 51-56.DOI https://doi.org/10.32840/1992-5786.2019.67-2.10
Крюкова Є.С. Використання інформаційно-комунікативних технологій у процесі викладання англійської мови / Є.С. Крюкова // Інноваційна педагогіка. Науковий журнал (категорія Б). Випуск № 18, том 3, «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій», Одеса, 2020 р. – С. 187-191. DOI https://doi.org/10.32843/2663-6085- 2019-18-3-40
Куценок Неоніла Михайлівна
Лакійчук Ольга Володимирівна
Леонова Олена Миколаївна
Kotkovets A., Leonova O. Teaching communicative grammar to future engineers / A. Kotkovets, O. Leonova: Collection of scientific papers «ΛΌГOΣ» with Proceedings of the International Scientific and Practical Conference [“Problems and prospects of implementation of innovative research results”] (Vol. 3), (Valletta, December 13, 2019). Valletta, Republic of Malta: European Scientific Platform NGO, 2019. – P. 42 – 43. https://doi.org/10.36074/13.12.2019.v3.04
https://ojs.ukrlogos.in.ua/files/journals/4/issues/77/public/77-307-PB.pdf#page=43
Литовченко Ірина Миколаївна
Литовченко І.М., Зеліковська О.О. Корпоративна освіта як вимога глобалізованої економіки: на прикладі США, Гуманітарні студії: педагогіка, психологія, філософія, № 10 (4), 2019, С. 39 – 46.
http://journals.nubip.edu.ua/index.php/Pedagogica
Lavrysh Y., Lytovchenko І. The case of education for sustainable development approaches implementation at English language classes at the technical university in Ukraine. Pedagogika-Pedagogy. Pedagogika-Pedagogy. – 2019. – Vol. 91, No 5. – P. 736 – 749. https://pedagogy.azbuki.bg/en/
Lytovchenko І. Saienko N. Structural models of corporate universities in the United States of America. The Revista Amazonia Investiga. – 2019. – Vol. 8, No 24. – P. 225 – 230. https://amazoniainvestiga.info/index.php/amazonia
Lytovchenko, I. Use of information and communication technologies as a factor in the effectiveness of corporate training in American companies. International Journal of Pedagogy Innovation and New Technologies. 2019. – Vol. 6, No. 2. – P. 72–77. DOI: 10.5604/01.3001.0013.6842 https://ijpint.com/resources/html/cms/MAINPAGE
Литовченко І. М. Глобалізація як чинник розвитку корпоративної освіти у США / Литовченко І.М., Зеліковська О.О. // IV Міжнародна науковопрактична інтернет-конференція, квітень 22-23. 2020: тези доповіді. – Бердянськ, 2020. – P. 94 – 95. http://bdpu.org/rmu/conferences-rmu/
LytovchenkoI., Lukianenko I. Learner-centered ESP teaching at universities in Ukraine: andragogical principles in focus. TESOL-Ukraine Convention 2020 “25 years of TESOL in Ukraine: honoring the past and shaping the future”, м. Київ, 9- 10 April, 2020 р. – Львів: ПП «Марусич», 2020. С. – 39-40. http://www.tesol-ukraine.com/strategic-plan/
Лук'яненко Валентина Володимирівна
Lytovchenko, І., Lavrysh, Y., Lukianenko, V., Ogienko, O. (2020). How to teach grammar to adult ESP learners at technical university more communicatively: taskbased approach. Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences, 7(1), 54-71. (Web of Science) (ISSN: 2341-2593) https://doi.org/10.4995/muse.2020.12419
Lavrysh, Y., Lytovchenko, І., Lukianenko, V. (2020). Ecocomposition Integration into ESP Course for Bachelors at a Technical University. The MEXTESOL Journal, 44(1), 1 – 16. (Scopus) ISSN: 2395-9908) http://mextesol.net/journal/index.php?page=journal&id_article=17045
Медкова Ольга Миколаївна
Мелешко Інна Вікторівна
Назаренко Ольга Іванівна
Нипадимка Анна Сергіївна
Svyrydova Larysa, Nypadymka Anna. Boosting students` productive and non-productive skills with the use of visuals within an ESP classroom Periodic Scientific journal “Molodyi vchenuj”.Issue 2 (78) (February 2020), 450-454.
DOI: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2020-2-78-95.
Нікітіна Наталя Сергіївна
Павлович Андрій Васильович
Pavlovych A., Australian English and Canadian English as Two Examples of Language Development. Periodic Scientific Journal «Scientific Proceedings of Ostroh Acadmy National University». Issue 9 (77) (March 2020). Ostroh, Ukraine. P.p. 284-287. DOI: 10.25264/2519255820209(77)284287
Павлович А. В. Використання комунікативного підходу у викладанні граматики іноземної мови. Матеріали міжнародної наукової конференції " WIELOKIERUNKOWOSC JAKO GWARANCJA POSTĘPU NAUKOWEGO" Міжнародна науково-практична конференція (21.02.2020) Варшава, POL. С 84–85. DOI 10.36074/21.02.2020.v2.31
Приходько Дмитро Сергійович
Свиридова Лариса Григоріївна
Yamshinska, N. V., L. G. Svyrydova. Academic mobility as a motivator for the enhancement of communicative competence of technical students. // Scientific journal National Pedagogical Dragomanov University. Issue 5 (67) 2019, 306-310. http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27567
Yamshinska, N. V., Svyrydova L. G. Master students` work with authentic scientific materials as a key factor of advancement of scientific discourse. Periodic Scientific journal “Molodyi vchenuj”. Issue 3 (March 2020), 457‒462.
http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2020/3/96.pdf
Svyrydova Larysa, Nypadymka Anna. Boosting students` productive and non-productive skills with the use of visuals within an ESP classroom Periodic Scientific journal “Molodyi vchenuj”.Issue 2 (78) (February 2020), 450-454.
DOI: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2020-2-78-95.
Синекоп Оксана Степанівна
Synekop, O. (2020). WebQuest as Technology of Differentiated ESP Instruction at University Level. Journal of Teaching English for Specific and Academic Purposes, 8(1), 043-052. https://doi.org/10.22190/JTESAP2001043S
Синекоп, О. С. (2019). Диференційоване навчання майбутніх ІТ-фахівців професійно орієнтованому англомовному спілкуванню: види і форми контролю. Педагогічний процес: теорія і практика (Серія: Педагогіка), 1-2(64-65), 60-69. doi.org/10.28925/2078-1687.2019.1-2.6069 (фахове видання, індексується: Copernicus) http://pptp.kubg.edu.ua/numbers/55-arkhivnomeriv-2019-roku/163-1-2-2019-roku.html?showall=&start=7
Синекоп, О. С. (2019). Експериментальна перевірка методики диференційованого навчання майбутніх ІТ-фахівців професійно орієнтованого англомовного усного спілкування. Збірник наукових праць “Вісник КНЛУ. Серія «Педагогіка та психологія», 30, 127-138. doi.org/10.32589/2412-9283.30.2019.177601. http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/178260
Синекоп, О. С. (2019e). Критерії оцінювання результатів диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх ІТ-фахівців. Іноземні мови, 3, 3-17. doi.org/10.32589/1817-8510.2019.3.178330. http://fl.knlu.edu.ua/article/view/178330
Синекоп, О. С. (2019). Ситуаційний підхід до диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх ІТ-фахівців. Збірник наукових праць «Педагогічні науки» Херсонського державного унiверситету, LXXXVII, 146-152. https://ps.journal.kspu.edu/index.php/ps/article/view/4245
Сокирська Ольга Сергіївна
Ставицька Ірина Василівна
Фещук Алла Михайлівна
Фещук А.М. Професійна підготовка майбутніх фахівців з прикладної механіки. // Інноваційна педагогіка. – Одеса : Причорноморський науководослідний інститут економіки та інновацій, 2019. – № 19. – 117–120. DOI https://doi.org/10.32843/2663-6085-2019-18-2-25 http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2019/18/part_2/27.pdf
Feshchuk A. New Trends in Vocational Training of Future Specialists in Applied Mechanics / Modern engineering and innovative technologies. International Periodic Scientific Journal. – Issue 10, Part 3, P. 5–8. DOI: 10.30890/2567- 5273.2019-10-03-001 https://journals.indexcopernicus.com/api/file/viewByFileId/806098.pdf
Фещук А. М., Галацин К. О. Види самостійної роботи студентів технічних спеціальностей на заняттях з англійської мови. / Научен вектор на Балканите. – Том 4 № 1 (7) – С. 13–17. DOI: 10.34671/SCH.SVB.2020.0401.0003
https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwiEh_mwqPDpAhVQwMQBH QYuBb4QFjACegQIBBAB&url=http%3A%2F%2Frepository.kvantor.org%2Ffiles%2F2e493ca5-49ba-44f1-849a-3c9cce 814746&usg=AOvVaw0vyldNYg0webKmGm74H8Qd
Химай Наталія Ігорівна
Цепкало Олексій Володимирович
Чугай Оксана Юріївна
Effective Exploiting Observation for University Teacher Professiona lDevelopment / Chugai Oksana // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка Вип. №25, 2019р. – С. 281-286. https://doi.org/10.24919/2308-4863.0/25.179031
Unpacking Media Literacy: ApplicationinESL/ ChugaiOksana// Наукові записки. Вип. 187, Серія: Філологічні науки. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Кропивницький: Видавництво «КОД», 2020. – С. 724-728. https://doi/org./10.36550/2522-4077.2020.187.116
Chugai, Oksana. Games and Competitions to Transform an English for Specific Purposes Class Into Student-Centered. Pedagogy. Bulgarian Journal of Educational Research and Practice. Volume 92, Number 3, Sofia,2020. - P. 442-449 https://pedagogy.azbuki.bg/en/pedagogics/pedagogyarticle/sadarzhanie-na-sp-pedagogika-2020-g/sp-pedagogika-knizhka-3-2020-godina-xcii/
Saienko, N., & Chugai, O. Quarantine: Teaching English From Home with Google Classroom, Classtime and Quizlet. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. 2020, 12(1Sup2), 151-156. https://doi.org/10.18662/rrem/12.1sup1/
Exploiting Digital Literacy Skills in Teaching English/ Chugai Oksana// Topical issues of thedevelopment of modern science.Abstracts of the 5th International scientific and practical conference. Publishing House “ACCENT”. Sofia, Bulgaria. 2020. P. 41-47. URL: http://sci-conf.com.ua.
Professional Development: CELTA Experience / Chugai Oksana// TESOL-Ukrain eJubilee Newsletter. – 2019. – №2, P. 27-28. http://www.tesol-ukraine.com/wp-content/uploads/2019/08/JUBILIE-Summer_N...
Шалова Наталія Станіславівна
Ямшинська Наталія Валентинівна
Yamshinska, N. V., L. G. Svyrydova. Academic mobility as a motivator for the enhancement of communicative competence of technical students. // Scientific journal National Pedagogical Dragomanov University. Issue 5 (67) 2019, 306-310. http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27567
Yamshinska, N. V., Svyrydova L. G. Master students` work with authentic scientific materials as a key factor of advancement of scientific discourse. Periodic Scientific journal “Molodyi vchenuj”. Issue 3 (March 2020), 457‒462.
http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2020/3/96.pdf
Ящук Ольга Вікторівна
Рекомендації МОН щодо питань уникнення помилок і проблем у практиках академічної доброчесності. Аналітична записка "Запобігання окремих помилок і проблем у практиках академічної доброчесності "
Необхідно зазначити, що складання методичних та дидактичних матеріалів, не кажучи вже про підручники та посібники, є дуже складною та кропіткою працею.
Редакційно-видавнича діяльність викладачів здійснюється в двох напрямках:
Обсяг виданих наукових матеріалів із кожним роком збільшується, як і рівень наукової підготовки викладачів.
Наукові праці викладачів кафедри публікуються як у вітчизняних, так і закордонних виданнях.
"Методичні рекомендації для закладів вищої освіти з підтримки принципів академічної доброчесності"
Монографія, присвячена теорії і практиці корпоративної освіти у Сполучених Штатах Америки
В умовах глобалізованої економіки знань особливе значення надається неперервному навчанню та розвитку працівників, спрямованомуна задоволення їхніх професійних потреб у конкурентному бізнес-середовищі.
У монографії здійснено цілісний науковий аналіз соціально-економічних, соціокультурних, педагогічних процесів розвитку корпоративної освіти у Сполучених Штатах Америки та визначено її теоретико-методологічні засади й прогресивний досвід освітньої практики, виявлено провідні тенденції та особливості, що зумовлюють функціонування корпоративної освіти як органічної складової системи неперервної професійної освіти дорослих, та обґрунтовано можливості творчого використання їх у розбудові корпоративної освіти в Україні.
Монографія розрахована на науковців, викладачів, студентів, управлінців у галузі освіти.
/sites/default/files/img/OBL_Litovchenko_2.pdf
МОНОГРАФІЯ З ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ
Освіта дорослих є важливим чинником суспільного прогресу, конкурентоспроможності держави та розвитку особистості. Професійна підготовка фахівців у сфері освіти дорослих стала пріоритетним завданням світової педагогічної спільноти в умовах переходу до суспільства знань.
Питання професійної підготовки фахівців у галузі освіти дорослих у США знайшли висвітлення в межах окремого дослідження, результатом якого стала публікація монографії «Професійна підготовка фахівців у галузі освіти дорослих: американський досвід», підготовленої доктором педагогічних наук, професором Огієнко О. І. та кандидатом педагогічних наук, викладачем КАМТС №2 Чугай О. Ю.
У монографії здійснено аналіз проблеми професійної підготовки фахівців у галузі освіти дорослих у США, простежено її ґенезу та розроблено періодизацію. Визначено структурні, змістові та процесуальні особливості, окреслено можливості використання ідей американського досвіду при реформуванні вітчизняної системи освіти. Монографія призначена для науковців, викладачів, студентів, управлінців у галузі освіти.
MONOGRAPHYON THE PROFESSIONAL TRAINING IN
ADULT EDUCATION
Adult education is an important factor in social progress, state competitiveness and personal development. Professional training in the field of adult education has become a priority for the global pedagogical community in the context of the transition to a knowledge-based society.
The issues of vocational training for adult education professionals in the United States have been highlighted in a separate study, which resulted in the publication of the monograph "Professional Training in Adult Education: The American Experience", prepared by Doctor of Pedagogical Sciences, ProfessorOlena Ogienko and Candidateof Pedagogical Sciences, teacher of KAMTS№2 Oksana Chugai.
The monograph analyzes the problem of vocational training for adult education professionals in the United States, traces its genesis and develops periodization. Structural, substantive and procedural features are defined, possibilities of using the ideas of the American experience in reforming the national education system are outlined. The monograph is intended for scientists, teachers, students, managers in the field of education.
Додаток | Розмір |
---|---|
Methods_2019 Final.pdf | 448.49 КБ |
1.PDF | 1.49 MБ |
8.pdf | 2.16 MБ |
9.pdf | 2.93 MБ |
Наша адреса:
03056, Київ-56, пр-т Перемоги, 37, 7 корпус, 7 поверх
Аудиторії:
ауд. 718 – викладацька
ауд. 716 – кабінет завідувача кафедри
ауд. 720 – навчальна лабораторія
Телефон
204-85-37
Електронна адреса:
kamts2@ukr.net
$drupal = ''; include "templates.php"; ?>