$drupal = ''; include "drupal.php"; ?>
Дистанційна освіта - це термін, який використовують стосовно широкого спектру освітніх програм і курсів, починаючи від курсів підвищення кваліфікації, що не мають акредитації, закінчуючи акредитованими програмами вищої освіти, які реалізують можливість тісного спілкування студентів зі своїми викладачами й однокурсниками, як це відбувається в очному навчанні. Для того, щоб забезпечити ефективну взаємодію, при дистанційному навчанні використовується цілий набір інструментів, включаючи інтерактивні комп'ютерні програми, Інтернет, електронну пошту, телефон, факс і звичайну пошту.
Дистанційна освіта стає надзвичайно популярною формою навчання через свою зручність і гнучкість. Вона усуває основний бар'єр, що втримує багатьох професіоналів і ділових людей від продовження освіти, позбавляючи від необхідності відвідувати заняття за встановленим розкладом. Споживачі дистанційних програм можуть вибирати слушний для себе час, темп і місце занять згідно власному розкладу.
Навчання за допомогою листування було однією з ранніх форм дистанційної освіти в дев'ятнадцятому й початку двадцятого століття. З виникненням радіо й телебачення почалися експерименти по розширенню змісту курсів за рахунок використання нових засобів. Обмежуючим чинником цих ранніх форм дистанційної освіти був однонаправлений формат доставки інформації, і як наслідок - недолік інтерактивності у взаємодії студентів з інструктором. У восьмидесяті роки минулого століття розвиток технології в області телебачення та радіомовлення дозволив крупним корпораціям і військовим відомствам використовувати супутникову та дротяну передачу даних як ефективний спосіб навчання персоналу, що знаходиться в різних пунктах розташування. В останнє десятиліття з розвитком персональних комп'ютерів і Інтернету дистанційна освіта стала доступною для індивідуальних цілей, так само як і для корпорацій.
У сьогодення будь-яка особа має можливості здобування освіти, завдяки заснованим на використанні Інтернет курсам і можливості взаємодії в глобальному масштабі. Необхідність вчитися сприятиме подальшому кар'єрному й професійному зростанню. Щоб досягти успіху в сучасній заснованій на знаннях економіці, просто кожному необхідно постійно вдосконалювати свої навички та рівень кваліфікації. Очевидно, що інтерактивні, засновані на мережевій взаємодії системи, а також інших передових технологій, віртуальні класи гратимуть провідну роль у задоволенні потреби в безперервній освіті.
Дистанційне навчання (ДН) традиційно визначається, як освітній процес, у якому значна частина викладання здійснюється викладачем (або групою викладачів), віддаленим у просторі і/або часі від студента, (або групи студентів).
Таким чином, у порівнянні із традиційним кореспондентським навчанням дистанційне навчання на основі комп'ютерних комунікацій дає можливість:
- розширити аудиторію студентів, з мінімальними витратами (не потрібно друкованих матеріалів і аудиторій, студенти не несуть матеріальних витрат на поїздки);
- постійного контакту між педагогом та студентами;
- залучення зарубіжних викладачів і експертів;
- постійного доступу до навчальних матеріалів, що регулярно оновлюються;
- регулярне тестування знань в асинхронному і, що головне, у синхронному режимах;
- реалізації колективних форм навчання;
- проведення дискусій;
- розробки та виконання спільних проектів.
Викладачами кафедри укладено два курси: для студентів ФАКС та студентів ММІ
Наша адреса:
03056, Київ-56, пр-т Перемоги, 37, 7 корпус, 7 поверх
Аудиторії:
ауд. 718 – викладацька
ауд. 716 – кабінет завідувача кафедри
ауд. 720 – навчальна лабораторія
Телефон
204-85-37
Електронна адреса:
kamts2@ukr.net
$drupal = ''; include "templates.php"; ?>