Літній Інститут Професійного Розвитку TESOL-Україна з Творчого Письма
Львів, 30 червня – 4 липня 2025 року
Оксана ЧУГАЙ
TESOL-Україна – це громадська організація відданих своїй справі педагогів, які працюють над покращенням викладання англійської мови по всій країні. Будучи філією TESOL, Inc., вона просуває міжнародні стандарти, підтримує розвиток викладачів і сприяє глобальній співпраці.
Літній інститут TESOL-Україна 2025 року, присвячений темі «Магія слів: навчання творчого письма на заняттях з вивчення іноземної мови», був захоплюючою подією професійного розвитку, спрямованою на опанування викладачами трансформативного ефекту творчого письма. Близько 40 педагогів із усієї України прибули до Львова і провели плідний тиждень у Науковій бібліотеці Львівського національного університету імені Івана Франка, де й проходила подія.
Ця унікальна подія представила учасникам двох ключових тренерів: світововизнану поетесу та стипендіатку Фулбрайта Сесілію Волох (США), а також викладача англійської мови, тренера, видавця та автора Марка Пауелла (Великобританія), у супроводі провідних українських педагогів. Учасники брали участь у практичних майстер-класах, інтерактивних сесіях та здобули практичні стратегії для інтеграції творчого письма у навчання мови.
Програма інституту:
– Story Coach! Інструменти та техніки розповідання історій від дитсадка до корпоративного рівня;
– Angel Baby Blues: Каталог спогадів;
– Життєві історії у мініатюрі: Мікро-мемуар;
– Письмо з усіх сенсів: Мультимодальний шлях до сторітелінгу;
– Письмо від першої особи, яке оживляє історії: Навчання у середовищі;
– Від одного рядка до наративу: Історії з заданого речення;
– Історичне коло: Сплітаємо слова, формуючи зв’язки;
– Кидай, пиши, розв’язуй: Творче письмо за допомогою кубиків;
– Створення конкурсів з творчого письма: Робимо магію реальністю;
– Фінальний проєкт “Захоплюючі скарби”: Слова, мудрість і диво.
Літній інститут TESOL-Україна 2025 у Львові став унікальною можливістю здобути нові знання про навчання письма, використовуючи його як інструмент для розкриття творчого потенціалу та налагодження зв’язків з колегами-педагогами. Це також був емоційний відпочинок для викладачів наприкінці навчального року.





