Проєкт EmpowerED. Перші результати

Професори факультету лінгвістики Ірина Сімкова та Юліана Лавриш, у співпраці з колегами з Університету Північної Кароліни Вілмінгтон (UNCW), США, продовжують плідно працювати над проєктом «EmpowerED: покращення викладання англійської мови з метою посилення стійкості освітнього середовища в Україні». Метою цього проєкту є підвищення якості викладання англійської мови в українських школах та університетах, а також підтримка створення сприятливого та стійкого освітнього середовища, яке зможе краще відповідати на виклики сьогодення.

Протягом минулого навчального року було проведено комплексне навчання для вчителів середніх шкіл України. Особливий акцент було зроблено на впровадження стратегій викладання, що враховують травматичний досвід учнів, пов’язаний із воєнними подіями та іншими складними життєвими обставинами. В рамках цього навчання вчителі отримали знання та навички щодо створення безпечного та підтримуючого навчального простору для дітей, які постраждали від конфліктів.

Крім теоретичних засад, команда проєкту допомогла вчителям у розробці планів уроків, що відповідають вимогам сучасного інклюзивного викладання, з урахуванням специфіки роботи з учнями, які пережили травматичні події. Така робота спрямована на підвищення психологічної та емоційної стійкості учнів, що, у свою чергу, сприяє більш ефективному засвоєнню навчального матеріалу та гармонійному розвитку учнів в умовах сучасної освітньої реальності.

We are using cookies to give you the best experience. You can find out more about which cookies we are using or switch them off in privacy settings.
AcceptPrivacy Settings

GDPR