A cross-cultural web-exchange project “Ibunka-2023”
Оксана ЧУГАЙ
У 2000 році професор Масахіто Ватанабе з Йокогамського національного університету започаткував проект міжкультурного веб-обміну «Ібунка», що в перекладі з японської означає «різні культури», у якому брали участь понад 20 країн, зокрема Японія, Бразилія, Індонезія, Тайвань, Колумбія. та Україна (Ватанабе, 2020). Вчителі та студенти з різних країн беруть участь в обговоренні на дошці оголошень протягом дванадцяти тижнів. Охоплюючи теми, пов’язані зі шкільним життям, культурою, соціальними проблемами та миром у всьому світі, вони також зосереджуються на поточних міжнародних конфліктах. Існують певні вимоги, які регулюють обговорення: частота та розмір публікацій і коментарів, якість фотографій і відео тощо. Викладачі реєструють своїх студентів і модерують їхні публікації, але студенти можуть вільно вибирати будь-яку тему із запропонованого списку та будь-яку публікацію інших учасники для коментарів.
Цього навчального року понад сто викладачів і студентів Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» беруть участь у цьому міжнародному проєкті. Завершивши процес реєстрації, використовуючи свої особисті логіни, ідентифікатори та паролі, учасники знайомляться один з одним, діляться фотографіями своїх навчальних закладів та відповідають на пости інших. Перша тема «Студентське життя» відкрита з 25 вересня по 22 жовтня, кожна група учасників ділиться своїми публікаціями не тільки всередині своєї групи, але й відповідає на публікації інших установ з Японії, Індонезії, Південної Кореї, Тайваню, вивчаючи академічну культуру та спосіб життя своїх однолітків.
Цей унікальний проєкт не лише сприятиме кращому розумінню мультикультурного суспільства, а й поширюватиме досвід українських студентів та вчителів, які навчаются та працюють у воєнний час.
References
Watanabe, M. (2020). Project Ibunka – a web-based virtual exchange project. In E. Hagley & Y. Wang (Eds), Virtual exchange in the Asia-Pacific: research and practice, 201-230. Research-publishing.net.| https://doi.org/10.14705/rpnet.2020.47.1153