Зарівна Оксана Тимофіївна

Зарівна Оксана Тимофіївна

Кандидат педагогічних наук., доцент


ОСВІТА
Тернопільський державний педагогічний університет ім. В. Гнатюка
Факультет іноземних мов
Спеціальність – Англійська мова та література та німецька мова


ДОСВІД РОБОТИ

2002-по теперішній час Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”

Стаж роботи в КПІ – 21 рІК


ДИСЦИПЛІНИ ВИКЛАДАННЯ
Іноземна мова
Іноземна мова професійного спрямування
Практикум з іншомовного наукового спілкування 


ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

Зарівна О., Химай Н. Мотиваційні фактори впливу на навчальну діяльність студентів під час вивчення англійської мови. Humanities science current issues. 2020. Т. 2, № 27. С. 238–243. URL: https://doi.org/10.24919/2308-4863.2/27.203569 

Formation of learning motivation in learner-centered approach to studying a foreign language by higher education institutions students / O. M. Yefimova et al. Innovate pedagogy. 2021. No. 38. P. 139–143. URL: https://doi.org/10.32843/2663-6085/2021/38.27

Markiv O. T., Zarivna O. T. Media education as an effective mechanism for social and psychological rehabilitation of society. New impetus for the advancement of pedagogical and psychological sciences in ukraine and eu countries: research matters. 2021. P. 70–85. URL: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-032-2-29

Markiv O., Zarivna O., Markiv I. Comment as a tool of manipulation of public consciousness in conditions of war (on the issue of information and psychological operations). Humanities science current issues. 2022. No. 51. P. 604–609. URL: https://doi.org/10.24919/2308-4863/51-92 

Markiv O., Zarivna O. Media literacy as a leading principle of communicative style of student youth. Humanities science current issues. 2022. Vol. 3, no. 47. P. 212–217. URL: https://doi.org/10.24919/2308-4863/47-3-34

Yefimova O., Zarivna O., Khymai N. Formation of student tolerance in the educational environment. Humanities science current issues. 2021. Vol. 1, no. 40. P. 298–302. URL: https://doi.org/10.24919/2308-4863/40-1-48 

Zarivna O. T., Yefimova O. M., Khymai N. I. Basic tools and services for formative assessment of students ‘knowledge in the conditions of distance learning. Innovate pedagogy. 2021. No. 37. P. 205–208. URL: https://doi.org/10.32843/2663-6085/2021/37.41


We are using cookies to give you the best experience. You can find out more about which cookies we are using or switch them off in privacy settings.
AcceptPrivacy Settings

GDPR