Кандидат педагогічних наук, старший викладач
Освіта:
Київський національний лінгвістичний університет
Місце роботи:
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», факультет лінгвістики, кафедра англійської мови технічного спрямування №2
Стаж роботи 23 роки
Дисципліни, що викладає:
Іноземна мова,
Іноземна мова професійного спрямування,
Практикум з іншомовного професійного спілкування,
Практикум з іншомовного наукового спілкування
Напрямки наукової діяльності:
Коло наукових інтересів пов’язане з методикою викладання англійської мови для спеціальних цілей, сучасними тенденціями англійської лексикології та лексикографії. Автор близько 20 наукових праць.
Основні публікації за напрямом наукової діяльності:
Цепкало О. В. Текстова діяльність студентів технічних спеціальностей у ситуаціях науково-дослідницької роботи в процесі навчання англійської мови / О. В. Цепкало // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки : зб. н. статей / М-во освіти і науки України; Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; за ред. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 112. – С. 190–198 (фахове видання).
Цепкало О. В. Критерії відбору текстів для навчання професійно орієнтованого спілкування студентів технічних спеціальностей // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. – 2014. – № 4. – С. 63–69 (фахове видання).
Цепкало О. В. Експериментальна перевірка ефективності методики навчання комунікативних стратегій професійно спрямованого писемного спілкування майбутніх фахівців з машинобудування / О. В. Цепкало // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки : зб. н. статей / М-во освіти і науки України; Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. 129. – С. 237–249 (фахове видання).
Цепкало О. В. Комунікативні стратегії як об’єкт дослідження когнітивної та комунікативної лінгвістики, психолінгвістики та лінгводидактики / О. В. Цепкало // Молодий вчений. – 2015. – № 2. – C. 126–129 (видання включено до міжнародних каталогів наукових видань і наукометричних баз: ScholarGoogle, OAJI, CiteFactor, Research Bible, Index Copernicus).
5. Цепкало О. В. Розвиток умінь семантичного аналізу англомовних патентів у контексті завдань міждисциплінарної підготовки студентів до інноваційної діяльності / О. В. Цепкало // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. – ІІІ(32). – Issue 63. – 2015. – С. 56–59 (видання включено до міжнародних каталогів наукових видань і наукометричних баз: INDEX COPERNICUS: INNO SPACE Scientific Journal Impact Factor, ISI (International Scientific Indexing) Impact Factor, Directory of Research Journal Indexing, Ulrichs Web Global Serials Directory, Union Of International Associations Yearbook).
Участь у конференціях:
У 2017-2019 н.р. брав участь у 18 наукових конференціях з публікацією тез доповідей.
Підвищення кваліфікації:
Навчально-методичний комплекс «Інститут післядипломної освіти» НТУУ «КПІ» «Створення динамічних сайтів із використанням Php та MySQL» (2015). Інститут філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка − захист кандидатської (доктора філософії) дисертації зі спеціальності 13.00.02 − Теорія та методика навчання (германські мови), (2017)
Методичні розробки:
Розроблення мультимедійних навчальних курсів дистанційних курсів з використанням платформи Moodle, тестових завдань на платформі Classtime та з використанням розширених сервісів Google (GSuite), розроблення тестів вхідного, поточного та підсумкового тестувань, залікових робіт, методичних вказівок і рекомендацій.
Організаційно – виховна робота:
Олімпіади: проведення олімпіад серед студентів інженерно-хімічного факультету.
Конкурси: проведення конкурсів серед студентів інженерно-хімічного факультету.
Професійні інтереси:
Цікавлюсь дослідженнями нових форм викладання, навчання та оцінювання студентів; розроблення робочих навчальних програм, рольових ігор, завдань олімпіад та ситуативних вправ для студентів ІХФ; участь у методичних семінарах