Лавриш Юліана Едуардівна

Лавриш Юліана Едуардівна

Доктор педагогічних наук, професор
Завідувач кафедри англійської мови технічного спрямування №2 


Член міжнародних професійних організацій:  International Asscosiation of  Teachers of English as a Foreign Language (IATEFL), Teaching English to Speakers of Other Languages (TESOL), Europeam Education Research Association  (EERA), Belgian English Language Teachers Association (BELTA) та всеукраїнських професійних асоціацій  IATEFL Ukraine, TESOL Ukraine, UERA. 


ОСВІТА
– у 2001 році  закінчила НПУ ім. М.П.Драгоманова, факультет лінгвістики;
– з 2004-2008 навчалася в аспірантурі Інституту педагогічної освіти та освіти дорослих АПН України;
– у 2009 році захистила дисертацію на звання кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти;
– у 2020 році захистила докторську дисертацію за спеціальністю 13.00.09-теорія навчання.


ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК
– 2008 стажування на факультеті педагогіки  університету Альберта, Канада 
– 2008-2009 прослухала курс “Комунікативні стратегії викладання англійської мови”, регіональний офіс з питань викладання англійської мови при посольстві США.
– у 2011 році отримала вчене звання доцента кафедри англійської мови технічного  спрямування.
– 2016- 2019 брала участь  проєкті Британської Ради в Україні “Англійська для університетів” (“English for Universities”).- 2017 році пройшла стажування на факультеті технологій та комунікації університету Люксембурга
–  2017 пройшла  курс підвищення кваліфікації  Британської Ради в Україні “CiVELT 2: Language of ESP”.
– 2018 року пройшла  курс підвищення кваліфікації  Британської Ради в Україні “CiVELT 3: ESP course and materials; ESP teacher CPD”.
– 2018 року брала пройшла  курс підвищення кваліфікації та брала участь в симпозіумі Британської Ради в Україні (Symposium on excellence in Internationalisation and ESP in Higher Education).
–  у 2019 році  стипендіатка програми Trinity Colledge London Language Examination  за проведення дослідження “Взаємо та самооцінювання під час навчання англійської мови ”  представлення доповіді на тему “Взаємо та самооцінювання під час навчання англійської мови ” на міжнародній 53 конференції IATEFL.
– у 2019 році проходження курсу “Teaching Grammar Communicatively (HE)”  від American E-Teacher Program Bureau of Education and Cultural Affairs US Department of State
– у 2020 році проходження курсу “Using Educational Technology in the English Language Classroom” Iova State University USA and America House. 
– у 2020 пройшла сертифікацію «Microsoft Certified Educator»
– у 2021 році пройшла міжнародне стажування «Міжнародні проєкти: написання, аплікування, управління та звітність» організоване Університетом Суспільних Наук (м. Лодзь, Республіка Польща)
– у 2021 році отримала наукове звання професора кафедри англійської мови технічного спрямування
– у 2019 році проходження курсу “Teaching Grammar Communicatively (HE)”  від American E-Teacher Program Bureau of Education and Cultural Affairs US Department of State- у 2020 році проходження курсу “Using Educational Technology in the English Language Classroom” Iova State University USA and America House. 


НАПРЯМКИ НАУКОВИХ ЗАЦІКАВЛЕНЬ
– порівняльна педагогіка;
– впровадження освітніх технологій у навчальний процес;
– удосконалення викладання іноземних мов професійного спрямування у вищих закладах освіти;
– освіта дорослих. 


ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lavrysh, Y., Leshchenko, M.y Tymchuk, L.(2023). Development of metacognitive skills through digital narratives in higher education.RevistaElectrónica deInvestigación Educativa, 25, e07, 1-15, DOI: https://doi.org/10.24320/redie.2023.25.e07.5028

Lavrysh Y., Lytovchenko I., Lukianenko V., Ogienko O. (2022). Experience of using distance learning tools in ESP instruction at technical university: a case of Ukraine.Journal of Educational Sciences & Psychology, 12(1), 24-33 http://jesp.upg-ploiesti.ro/phocadownload/jurnal_2022_1/04.pdf

Lavrysh, Y, Simkova, I. & Tuliakova, K. (2022). Inclusive Communicative Strategies in an ESP Classroom: A Case Study at a Ukrainian University. English Studies at NBU, 8(2), 215- 232. https://doi.org/10.33919/esnbu.22.2.4

Lavrysh, Y., Lytovchenko, I.,  Lukianenko V.,  Golub, T.  (2022) Teaching during the wartime: Experience from Ukraine, Educational Philosophy and Theory, DOI: 10.1080/00131857.2022.2098714

 LavryshY. (2022) Influence of COVID-19 pandemic on higher education in Ukraine: Crisis or renewal?, Educational Philosophy and Theory, DOI: 10.1080/00131857.2022.2056444

Leshchenko, M., Lavrysh, Y., & Kononets, N.V. (2021). Framework for Assessment the Quality of Digital Learning Resources for Personalized Learning Intensification. The New Educational Review.



We are using cookies to give you the best experience. You can find out more about which cookies we are using or switch them off in privacy settings.
AcceptPrivacy Settings

GDPR