📞+380 44 406 8537
📩vv.lukian@gmail.com
Кандидат психологічних наук, доцент
ОСВІТА
2014
Доцент по кафедрі англійської мови технічного спрямування №2, атестат 12ДЦ № 039310, дата видачі 26.06.2014, Атестаційна колегія, рішення № 5/02 D від 26.06.2014
2012
Науковий ступінь: кандидат психологічних наук, диплом ДК № 006883, від 17.05.2012р., наукова спеціальність: 19.00.07 – Педагогічна та вікова психологія, тема дисертації: «Психологічні особливості становлення здатності до самоефективності в юнацькому віці»
2007-2011 рр – аспірантура
Інститут соціології і права, Національний Педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова – м. Київ
2004-2006 рр. – магістратура
Національний Педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова – м. Київ.
Факультет: Іноземної філології
спеціальність: мова та література (англійська); кваліфікація: викладач англійської мови; КВ№28429388 від 31 січня 2006р.
1999-2004
Національний Педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова – м. Київ.
Факультет: Іноземної філології
спеціальність: мова та література (англійська, німецька); кваліфікація: вчитель англійської та німецької мов і зарубіжної літератури
диплом спеціаліста
ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД
2012-2023
Доцент кафедри англійської мови технічного спрямування №2
Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”
2006- 2012 рр.
Викладач кафедри англійської мови технічного спрямування №2
Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”
СТАЖУВАННЯ
Інститут післядипломної освіти. Програма «Академічна доброчесність», свідоцтво Серія ПК №02070921/007645-23 від 8 лютого 2023 р. 2020 рік
2020 рік
Кафедра практики англійської мови Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Свідоцтво №262 від 10.02.2020
2015 рік
Coursera: Shaping the way we teach English 1. The Landscape of English Language Teaching, University of Oregon; Shaping the way we teach English 2: Paths to Success in ELT, University of Oregon
2014 рік
Навчально-методичний комплекс «Інститут післядипломної освіти» Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», свідоцтво про підвищення кваліфікації № 12СПВ 120506 від 26.12.2014 р., «Розроблення вебсторінки викладача», 04.11.2014 – 26.12.2014 р.
НАУКОВА РОБОТА
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ
Статті у журналах, індексованих WoS, Scopus
Lavrysh, Y., Lytovchenko, I., Lukianenko V., Golub, T. (2022). Teaching during the wartime: Experience from Ukraine. Educational Philosophy and Theory. (Scopus Q2, Web of Science, Q3). https://doi.org/10.1080/00131857.2022.2098714 (in press)
Lavrysh, Y., Lytovchenko, I., Lukianenko V., Ogienko, O. (2022). Experience of using distance learning tools in ESP instruction at technical university: a case of Ukraine Journal of Educational Sciences & Psychology (Web of Science). http://jesp.upg-ploiesti.ro/ (in press)
Lytovchenko, I., Terenko, O., Lavrysh, Y., Ogienko, O., Avsheniuk, N., & Lukianenko, V. (2022). Training Delivery Methods Implemented by American Companies: Opportunities and Challenges in Context of Knowledge Society. Postmodern Openings, 13(4), 187-198. https://doi.org/10.18662/po/13.4/513
Lavrysh, Y., Lytovchenko, І., Lukianenko, V. (2020). Ecocomposition Integration into ESP Course for Bachelors at a Technical University. The MEXTESOL Journal, 44(1), 1 – 16. (Scopus, Q4) http://mextesol.net/journal/index.php?page=journal&id_article=17045
Lytovchenko, І., Lavrysh, Y., Lukianenko, V., Ogienko, O. (2020). How to teach grammar to adult ESP learners at technical university more communicatively: task-based approach. Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences, 7(1), 54-71. (Web of Science)
https://doi.org/10.4995/muse.2020.1241
Saienko, N., Lavrysh, Y., Lukianenko, V. (2020). The Impact of Educational Technologies on University Teachers’ Self-efficacy. International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, 19(6), 323-336. (Web of Science) https://doi.org/10.26803/ijlter.19.6.19
Lukianenko, V., & Vadaska, S. (2020). Evaluating the Efficiency of Online English Course for First-Year Engineering Students. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 12(2Sup1), 62-69. (Web of Science) https://doi.org/10.18662/rrem/12.2Sup1/290
Kuzminska, N., Stavytska, I., Lukianenko, V., & Lygina, O. (2019). Application of CLIL methodology in teaching economic disciplines at university. Advanced Education, 11, 112-117. (Web of Science) https://doi.org/10.20535/2410-8286.167150
Статті у фахових українських журналах категорії Б
Лук’яненко В.В., Лавриш Ю.Е., Литовченко І.М., Вадаська С.В., Писарчик О.Л. (2023). Шляхи підвищення мотивації студентів університету в умовах дистанційної освіти. Наукові інновації та передові технології, 3(17), 358-337. https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-3(17)-358-370
Nypadymka, A.S, Lukianenko, V.V., Pysarchyk , O.L., Lukianenko, V.V. (2023). The influence of non-verbal means on perception in teaching ESP online. Перспективи та інновації науки, 7(25), 187-195. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-7(25)-187-195
Лук’яненко, В.В., Вадаська, С.В., Корбут, О.Г., Свиридова, Л.Г. (2021). Психологічні та педагогічні бар’єри дистанційного навчання під час пандемії COVID-19 (міжнародний досвід). Інноваційна педагогіка, 32 (2), 189-193. https://doi.org/10.32843/2663-6085/2021/32-2.38
Лук’яненко В.В., Литовченко І.М., Галацин К.О., Мелешко І.В. (2021). Передумови ефективної організації навчального процесу в дистанційному режимі. Інноваційна педагогіка, 33(2), 154-158. https://doi.org/10.32843/2663-6085/2021/33-2.30
Литовченко І.М., Лавриш Ю.Е., Лук’яненко В.В. (2021). Сутність корпоративної освіти як складової освіти дорослих США. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 1(105),330-341. https://doi.org/10.24139/2312-5993
НАУКОВЕ ЧЛЕНСТВО