Лук’яненко Валентина Володимирівна

Лук’яненко Валентина Володимирівна

Кандидат психологічних наук, доцент


ОСВІТА
2014
Доцент по кафедрі англійської мови технічного спрямування №2, атестат 12ДЦ № 039310, дата видачі 26.06.2014, Атестаційна колегія, рішення № 5/02 D від 26.06.2014

2012
Науковий ступінь: кандидат психологічних наук, диплом ДК № 006883, від 17.05.2012р., наукова спеціальність: 19.00.07 – Педагогічна та вікова психологія, тема дисертації: «Психологічні особливості становлення здатності до самоефективності в юнацькому віці»

2007-2011 рр – аспірантура
Інститут соціології і права, Національний Педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова – м. Київ

2004-2006 рр. – магістратура
Національний Педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова – м. Київ.
Факультет: Іноземної філології
спеціальність: мова та література (англійська); кваліфікація: викладач англійської мови; КВ№28429388 від 31 січня 2006р.

1999-2004
Національний Педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова – м. Київ.
Факультет: Іноземної філології
спеціальність: мова та література (англійська, німецька); кваліфікація: вчитель англійської та німецької мов і зарубіжної літератури
диплом спеціаліста


ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД
2012-2023
Доцент кафедри англійської мови технічного спрямування №2
Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”

2006- 2012 рр.
Викладач кафедри англійської мови технічного спрямування №2
Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”


СТАЖУВАННЯ
Інститут післядипломної освіти. Програма «Академічна доброчесність», свідоцтво Серія ПК №02070921/007645-23 від 8 лютого 2023 р. 2020 рік

2020 рік
Кафедра практики англійської мови Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Свідоцтво №262 від 10.02.2020

2015 рік
Coursera: Shaping the way we teach English 1. The Landscape of English Language Teaching, University of Oregon; Shaping the way we teach English 2: Paths to Success in ELT, University of Oregon

2014 рік
Навчально-методичний комплекс «Інститут післядипломної освіти» Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», свідоцтво про підвищення кваліфікації № 12СПВ 120506 від 26.12.2014 р., «Розроблення вебсторінки викладача», 04.11.2014 – 26.12.2014 р.


НАУКОВА РОБОТА

  • Більш ніж 60 публікацій (наукові журнали, тези міжнародних та всеукраїнських конференцій, науково методичні праці)
  • Видано 2 монографії, 1 навчальний посібник, 2 дистанційних курси
  • Участь в організації та проведенні 7 міжнародних конференцій «Сучасні тенденції викладання іноземних мов у закладах вищої освіти»
  • Заступник головного редактора міжнародного наукового журналу “Advanced Education” http://ae.fl.kpi.ua/ (індексація Web of Science,ERIC, ERIH +, та ін..)
  • Член редакційної колегії журналу Journal of STEM Teacher Institutes http://jstei.com/index.php/jsti (Туреччина)
  • Член редколегії міжнародного журналу XLinguae (Slovakia, Scopus, Q1) http://www.xlinguae.eu/editorial-board.html

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

Статті у журналах, індексованих WoS, Scopus

Lavrysh, Y., Lytovchenko, I., Lukianenko V., Golub, T. (2022). Teaching during the wartime: Experience from Ukraine. Educational Philosophy and Theory. (Scopus Q2, Web of Science, Q3). https://doi.org/10.1080/00131857.2022.2098714 (in press)

Lavrysh, Y., Lytovchenko, I., Lukianenko V., Ogienko, O. (2022). Experience of using distance learning tools in ESP instruction at technical university: a case of Ukraine Journal of Educational Sciences & Psychology (Web of Science). http://jesp.upg-ploiesti.ro/ (in press)

Lytovchenko, I., Terenko, O., Lavrysh, Y., Ogienko, O., Avsheniuk, N., & Lukianenko, V. (2022). Training Delivery Methods Implemented by American Companies: Opportunities and Challenges in Context of Knowledge Society. Postmodern Openings, 13(4), 187-198. https://doi.org/10.18662/po/13.4/513

Lavrysh, Y., Lytovchenko, І., Lukianenko, V. (2020). Ecocomposition Integration into ESP Course for Bachelors at a Technical University. The MEXTESOL Journal, 44(1), 1 – 16. (Scopus, Q4) http://mextesol.net/journal/index.php?page=journal&id_article=17045

Lytovchenko, І., Lavrysh, Y., Lukianenko, V., Ogienko, O. (2020). How to teach grammar to adult ESP learners at technical university more communicatively: task-based approach. Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences, 7(1), 54-71. (Web of Science)
https://doi.org/10.4995/muse.2020.1241

Saienko, N., Lavrysh, Y., Lukianenko, V. (2020). The Impact of Educational Technologies on University Teachers’ Self-efficacy. International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, 19(6), 323-336. (Web of Science) https://doi.org/10.26803/ijlter.19.6.19

Lukianenko, V., & Vadaska, S. (2020). Evaluating the Efficiency of Online English Course for First-Year Engineering Students. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 12(2Sup1), 62-69. (Web of Science) https://doi.org/10.18662/rrem/12.2Sup1/290

Kuzminska, N., Stavytska, I., Lukianenko, V., & Lygina, O. (2019). Application of CLIL methodology in teaching economic disciplines at university. Advanced Education, 11, 112-117. (Web of Science) https://doi.org/10.20535/2410-8286.167150

Статті у фахових українських журналах категорії Б

Лук’яненко В.В., Лавриш Ю.Е., Литовченко І.М., Вадаська С.В., Писарчик О.Л. (2023). Шляхи підвищення мотивації студентів університету в умовах дистанційної освіти. Наукові інновації та передові технології, 3(17), 358-337. https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-3(17)-358-370

Nypadymka, A.S, Lukianenko, V.V., Pysarchyk , O.L., Lukianenko, V.V. (2023). The influence of non-verbal means on perception in teaching ESP online. Перспективи та інновації науки,  7(25), 187-195. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-7(25)-187-195

Лук’яненко, В.В., Вадаська, С.В., Корбут, О.Г., Свиридова, Л.Г. (2021). Психологічні та педагогічні бар’єри дистанційного навчання під час пандемії COVID-19 (міжнародний досвід). Інноваційна педагогіка, 32 (2), 189-193. https://doi.org/10.32843/2663-6085/2021/32-2.38

Лук’яненко В.В., Литовченко І.М., Галацин К.О., Мелешко І.В. (2021). Передумови ефективної організації навчального процесу в дистанційному режимі. Інноваційна педагогіка, 33(2), 154-158. https://doi.org/10.32843/2663-6085/2021/33-2.30

Литовченко І.М., Лавриш Ю.Е., Лук’яненко В.В. (2021). Сутність корпоративної освіти як складової освіти дорослих США. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 1(105),330-341. https://doi.org/10.24139/2312-5993


НАУКОВЕ ЧЛЕНСТВО

  • TESOL-Ukraine. Свідоцтво № 161 від 2 січня 2021
  • TESOL-Ukraine. Свідоцтво № 1007 від 5 січня 2022
  • TESOL-Ukraine Свідоцтво №23969г від 30.12.2022 р.

We are using cookies to give you the best experience. You can find out more about which cookies we are using or switch them off in privacy settings.
AcceptPrivacy Settings

GDPR