📞+380 66 510 7683
📩irinalyt@ukr.net
Доктор педагогічних наук, професор
ОСВІТА
Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, спеціальність: філолог, викладач англійської мови
Навчання в аспірантурі Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України (2010 – 2012). Захист дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (2012)
Отримання вченого звання доцента кафедри англійської мови технічного спрямування (2014)
Захист дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук (2018)
Отримання вченого звання професора кафедри англійської мови технічного спрямування (2019)
ДИСЦИПЛІНИ, ЯКІ ВИКЛАДАЄ
Практичний курс іноземної мови
Практичний курс іноземної мови професійного спрямування
Практичний курс іноземної мови для наукової комунікації
Практичний курс іноземної мови для ділової комунікації
Іноземна мова для наукової діяльності
ПІДВИЩЕННЯ НАУКОВО-КВАЛІФІКАЦІЙНОГО РІВНЯ
Стажування в Краківському економічному університеті (м. Краків, Республіка Польща) (2023)
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ВИХОВНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Олімпіади: участь в організації та проведенні щорічних олімпіад з англійської мови серед студентів 1-3 курсів ММІ
Конкурси: проведення конкурсів студентських презентацій
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ
Lytovchenko І. Corporate university as a form of employee training and development in American companies / I. Lytovchenko // Advanced education. – 2016. – No 5. – P. 35 – 41. https://doi.org/10.20535/2410-8286.62280
Lytovchenko, І. Ogienko, O., Sbruieva, A., Sotska, H. (2018). Teaching English for specific purposes to adult learners at university: methods that work. Advanced education, 10, 69 – 75. DOI: 10.20535/2410-8286.149741
Lytovchenko, І., Lavrysh, Y., Lukianenko, V., & Ogienko, O. (2020). How to teach grammar to adult ESP learners at technical university more communicatively: task-based approach. Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences, 7(1), 54-71. DOI: 10.4995/muse.2020.12419 URL:
Lytovchenko, I., & Voronina, H. (2020). MOOC as Remote ESP Learning Tool at University in Quarantine: Focus on Students’ Attitudes. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 12(2)(Sup1), 70-76. https://doi.org/10.18662/rrem/12.2Sup1/291
Lytovchenko, I., Yamshynska, N., Kutsenok, N., Filatova, V. (2021). Teaching Sustainability Online to University Students with the Use of Interactive Presentation Tools: A Case Study. Advanced education, 17, 11 – 18. DOI: 0.20535/2410-8286.227792
Lytovchenko, I., Ogienko, O., Kriukova, Y., Meleshko, I., Yamshinska, N., Voronina, H., & Kutsenok, N. (2022). Online Problem-Based Learning: Possibilities for engineering vocabulary acquisition in ESP course at technical university. International Journal of Information and Education Technology, 12(9), 905-911. DOI: 10.18178/ijiet.2022.12.9.1700