Старший викладач
Член громадської організації “Асоціація викладачів англійської мови «ТІСОЛ-Україна» (TESOL-Ukraine), міжнародної філії TESOL, Inc.
ОСВІТА
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
за спеціальністю «Мова та література (англійська, російська)»,
отримала кваліфікацію викладача англійської мови, російської мови та літератури
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Академія цифрового розвитку: “Цифрові інструменти Google для освіти” (2023 р.);
Інститут післядипломної освіти КПІ ім. Ігоря Сікорського:
“Штучний інтелект в освітній діяльності викладача” (2025 р.)
“Організація дистанційного навчання за допомогою Microsoft Teams“ (2024 р.);
ДОСВІД РОБОТИ
1995-1999 Військовий інститут телекомунікацій та інформатизації
1999-по теперішній час Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ
Н. І. Химай, О. Т. Зарівна, Н. С. Шалова, І. В. Мелешко. (2022). Соціальна мережа Instagram як інструмент навчання іноземних мов в закладах вищої освіти. Збірник наукових праць “Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах”, 85, 217–222. https://doi.org/10.32840/1992-5786.2022.85.37
Зарівна О.Т., Марків О.Т., Химай Н.І., Шалова Н.С. (2023). Дидактичні умови формування орієнтирів англомовного міжкультурного спілкування серед студентів. Інноваційна педагогіка,57(1), 189 – 193. https://doi.org/10.32782/2663-6085/2023/57.1.38 http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2023/57/part_1/38.pdf
Shalova N., Zarivna O., Khymai N.(2023). Feasibility of using the Google Classroom service for teaching a foreign language at the university. Humanities science current issues 60(4), 236 – 241. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/60-4-38 http://www.aphn-journal.in.ua/archive/60_2023/part_4/38.pdf
Khymai, N. I., Zarivna, O. T., & Shalova, N. S. (2024). Peculiarities of forming listening competence of technical students when studying foreign languages. Innovate Pedagogy, 2(67), 222–225.
https://doi.org/10.32782/2663-6085/2023/67.2.44
Zarivna O.T., Markiv O.T., Khymai N.I., Shalova N.S. (2024). Military conditionality of using new pedagogical methods to foster tolerance in students. Innovate Pedagogy, 1(69), 158–163.
https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2024/69.1.30 http://innovpedagogy.od.ua/archives/2024/69/part_1/69-1_2024.pdf
Meleshko, I., Khymai, N., Nikitina, N., (2024). Osoblyvosti ta potentsial neformalnoi osvity doroslykh v ukrainskomu osvitnomu seredovyshchi [Features and potentials of non-formal adult education in Ukrainian educational environment]. Acta Paedagogiсa Volynienses, 1, 91–98. https://doi.org/10.32782/apv/2024.1.14
Shalova N., Zarivna N., Khymai N. (2024). To the issue of the implementation of non-formal education of students at technical university. Current Issues of the Humanities, 73 (3), 358–363.
https://doi.org/10.24919/2308-4863/73-3-54
Markiv, O., Zarivna, O., Khymai, N., Shalova, N., Shemet, V., Markiv, I., Bobrun, O., & Tymkiv, O. (2025). Mentoring as a Neuro-Pedagogical Tool of Motivation for Health Culture Formation Among the Students During Periods of War and Global Challenges. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 16(1 Sup1), 165. https://doi.org/10.70594/brain/16.s1/14
https://brain.edusoft.ro/index.php/brain/article/view/1764/2179
Shalova, N. S., Zarivna, O. T., & Khymai, N. I. (2025). ANALYSIS OF USING AI TOOLS AT TECHNICAL UNIVERSITY. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»), 3(49), 92–104. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2025-3(49)-92-104
Khymai, N.I., Zarivna, O.T., Shalova, N.S. Enhancing foreign language assessment in technical universities: a digital approach. Acta Paedagogiсa Volynienses. 2025. №1, P. 225–231, https://doi.org/10.32782/apv/2025.1.32
Khymai, N. I., Zarivna, O. T., Meleshko, I. V., Shalova, N. S., & Lakiychuk, O. V. (2025). Intellectual capital is the foundation of innovative development: Transforming higher education in Ukraine: Communicative, digital, and non-formal strategies for the age of artificial intelligence (Monographic series «European Science», 38(1), 218 pages). https://doi.org/10.30890/2709-2313.2025-38-01