📞+380 66 183 2184
📩nyamshinskaya@ukr.net
Викладач
ОСВІТА
Київський Національний Лінгвістичний Університет, 2000-2005
ДИСЦИПЛІНИ, ЯКІ ВИКЛАДАЄ
Іноземна мова, Іноземна мова професійного спрямування, Практикум з іншомовного професійного спілкування, Практикум з іншомовного наукового спілкування
НАПРЯМКИ НАУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Методика викладання іноземної мови; дослідження та апробація новітніх технологій навчання іноземних мов
УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦІЯХ
У 2019-2023 н.р. брала участь у 18 наукових конференціях з публікацією тез доповідей, з них: 3 закордонних та 13 міжнародних, проведених в Україні.
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ
Kutsenok N., Yamshinska N., Stavytska I., Svyrydova L.H. (2021). Psycholinguistic features of foreign language learning. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка», 31(2), 44-50. DOI: https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2021/31-2.8
Yamshynska N. ,Meleshko I., Kutsenok N., Kriukova Ye. S.( 2021). The problem-based learning approach is a way of the development of communication skills of esl students of ecology. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 75(3), 33-37. DOI: https://doi.org/10.32840/1992-5786.2021.75-3.6
Iryna Lytovchenko, Nataliia Yamshynska, Neonila Kutsenok, Violeta Filatova (2021). Teaching sustainability online to university students with the use of interactive presentation tools: a case study. Advanced Education, 17, 11-18. DOI: http://doi.org/10.20535/2410-8286.227792
Chugai, O.Yu., Yamshynska N.V., Svyrydova L.H., Kutsenok N.M. (2021). Alternative assessment during the pandemic: teachers of English perspective: SWorld Journal, 9(2), 90-99. https://DOI:10.30888/2663-5712.2021-09-02-039
Chugai, O. Y., Yamshynska, N. V., Svyrydova, L. H., & Kutsenok, N. M. (2021). The peculiarities of language portfolio implementation in the teaching process. Тrаnscarpathian Philological Studies, 2(17), 71–75. https://DOI:10.32782/tps2663-4880/2021.17-2.14
Kutsenok, N. M., Yamshynska, N. V., Kryukova Ye. S., Stavytska, I. V., (2021). Some aspects of ESL classroom and online interaction for students obtaining technical education. Academic studies. Series “Pedagogy”, 1(3),168-174. https://DOI:10.52726/as.pedagogy/2021.3.1.25
Lytovchenko, I., Ogienko, O., Kriukova, Y., Meleshko, I., Yamshinska, N., Voronina, H., & Kutsenok, N., (2022). International Journal of Information and Education Technology, 12(9), 905-911. DOI: 10.18178/ijiet.2022.12.9.1700 (Scopus, Q3) URL: http://www.ijiet.org/show-175-2228-1.html
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Інститут післядипломної освіти НТУУ «КПІ», назва курсу: основи EXCEL для викладачів, 2017 р.
МЕТОДИЧНА РОБОТА
Семінари: участь, організація та проведення методичних семінарів:
«Web-quests»,
« Task-based Learning »,
«Digital Tools and Apps Teachers Can Use »
Вебінари: участь у вебінарах організованих Dinternal Education в Україні
МЕТОДИЧНІ РОЗРОБКИ
Розробка тестів вхідного, поточного та підсумкового тестування, залікових робіт, мультимедійних навчальних курсів для самостійної роботи студентів інженерно-хімічного факультету, тести в Classtime, G suite
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ВИХОВНА РОБОТА
Олімпіади: проведення олімпіад серед студентів інженерно-хімічного факультету.
Конкурси: проведення конкурсів серед студентів інженерно-хімічного факультету.
ПРОФЕСІЙНІ ІНТЕРЕСИ
Цікавлюсь дослідженнями нових форм викладання, навчання та оцінювання студентів; розроблення робочих навчальних програм, рольових ігор, олімпіадних завдань та ситуативних вправ для студентів ІХФ; участь у методичних семінарах.